همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

هر چی فکر کردم عنوانی پیدا نشد...!

یس همینه...بعد از کلی فکر و تجزیه تحلیلای مسخره، فهمیدم که حال و روزم اسمی نداره!

فکر کنم باید مثل مکس خودم براش اسم بذارم!

دقیقا یه چیزایی مثل خارف یا لهوله! :/

مثل مکس بودن ترسناکه...به غیر از پایان ناخوش، کل گذر زمانش هم ناخوش احواله!

دلم میخواد آهنگایی که این روزا دارم گوش میدم رو اینجا بذارم که بعدا که یه سر به این دوره از زندگیم زدم بدونم چه چیزایی رو دنبال میکردم ولی متاسفانه با گوشی که اینجا پست میذارم نمیتونم چیزی رو آپلود کنم!

البته خب میتونم اسمشونو بگم!

مثلا الان دارم یه آهنگی به اسم "کرم ها سیب رو ول نمیکنن" از "he and his friend" گوش میدم!


ولی خریته ها...نوشتن حال و احوالم کار خوبی نیست!

چون بعدا که بیام بخونمشون غصه میخورم...مثل الان که میرم یه چیزایی رو میخونم و یه سری خاطرات بی ارزش رو مرور میکنم! :/

دیروز ساعت 12 ظهر از خواب بیدار شدم و تا امشب 6 شب یه لحظه هم پلک روی هم نذاشتم! :/

30 ساعت!

30 ساعت بیدار بدون هیچ بازده مثبتی! :|

البته خوب بود ولی...ای بابا...من دنبال چیم؟!

الانم دارم "نگو تنهایی" از "گلاره شیبانی" رو گوش میدم!

لازم ذکره من با برنامه ی استیج با ایشون آشنا نشدم! (حس کردم لازمه اینو به مریم آینده بگم!)

ببینم معلومه که برای فرار از یه سری افکار دارم یکسره اینجا چیزای نامربوط میگم؟!

هنوزم خیالم راحته...هنوز دیوونه نشدم! ^_^

(البته باید یکمی نگران بشم...چون دارم اقدام به انکار دیوونگی میکنم!)

حس میکنم مریم الان داره همینه که هست رو خراب میکنه!

سوسک سیاه شرمنده اگه واقعا دارم چنین کاری میکنم! ¤_¤

نظرات 7 + ارسال نظر
امید دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 02:01

سلام مریم جان_چقدخودتو دست کم میگیری اعتمادبنفست ازنوشته هات معلومه کمه_دنبالت میکنم_اسیرت شدم الکی نمیدونم چرا_فدات_امیدهستم ازخوزستان_ایمیل ندارم متاسفانه_۰۹۱۶۸۲۸۰۱۳۰

سلام دوست عزیز
چجوری اسیر شدی؟! :/

امید دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 02:54

سلام مریم جان_عنوانشو میزاشتی بی خوابی

منظورم به بی خوابی نیست! :)

امید دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 03:02

پیانو استادجوادمعروفی رو گوش بده مخصوصا آهنگ:خوابهای طلایی ‏_ واقعا آدم به آرامش مطلق میرسه

حتما!!!! :)

nafas دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 13:59 http://beest20.ml/

سایت متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم افتخار میدین پیش منم بیاین خیلی ممنون
96516

ممنونم عزیزم!

ali 1998 سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 23:12 http://tehran.teh

خجالت، نگرانی ترسو استرس!!
واسه کاهش استرس خواب ظهر خیلی مفیده البته اگه بتونی با این حجم استرس نگرانی ظهرا بخوابیًً

یه اهنگ ارامش بخش هست اسمش shabe on my haert همچین چیزی خاستی دان کن شاید خوشت بیاد

ممنونم از توصیتون!
آهنگش رو دارم!(shape of my heart)

ali 1998 سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 23:14 http://tehran.teh

لینک دانلود همون اهنگه:
http://dl.hastidownload.biz/S5/ali/music/Sting%20-%20Shape%20of%20My%20Heart%20%5B%20Hastidownload.com%20%5D.mp3

لحظه پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 22:15 http://life-me.blogsky.com/

مریم داری درست میری راهت و فقط نترس ...
میخوام کتاب برا بچم میخرم بگم نگا تصویرگرش دوست منه :)
شایدم برای یک آدمی که میخواد راه تعالی رو درست طی کنه این ترس ها طبیعی باشه...!!
مریم نظرات من کارشناسانه نیست فقط میدونم الان خیلی عالی هستی...

امیدوارم بتونم این وسواسای فکریم رو کنار بذار بذارم!
برام باعث افتخاره که تصویرگر کتاب داستان بچه ی دوستم باشم!
حرفای تو همیشه خیلی خیلی بهم کمک کرده...
اسم کارشناسانه بودن یا نبودن برای حرفای هم گذاشتن خیلی مهم نیست...مهم اینه که بشه از حرفا درس گرفت که من همیشه درس میگیرم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد