همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

وجود پر حسادت....

مولانا جان میگه که اگه از خوشحالی کسی راضی نباشیم و حس حسادت داشته باشیم، خیلی بده...!

یا اینکه منتظر باشیم اون چیزی که به دست آورده به فنا بره!

یکی از بدترین چیزاست!

میگه همه هم همینجوری هستیم...وجود حسادت دار خیلی خطرناکه!

میگه ما اگه با همین حسادت درونی به کسی نگاه کنیم فقط دنبال نقصاش میگردیم!

این نقصارو میریم به دیگرانم میگیم و منتظر تایید از اوناییم!

چه میکنه این حسادت!!!

......................................

بابای آدم اگه اهل مثنوی خوندن باشه خیلی خوبه ها...حداقل یه وقتایی یه تلنگری به آدم میزنه!!! :)

چند بار که اومدم اینجا میخواستم رسوایی 2 رو پیشنهاد کنم ببینید اگه ندید، ولی یادم میرفت! حالا میگم ببینید! #^_^#

توش حرفای تکون دهنده ای میزنه...!

بارکدم ببینید! ^_^

استاد طراحی هر هفته 50 تا طراحی میگه بکشیم...کیف میده ها ولی یکسره دارم کار میکنم! :/

ماشالا فقط همینا هم نیستن که...! :/

سه شنبه شیش صبح راه افتادم نه شب رسیدم خونه! :|

ولی دانشگاه خیلی بهتره...هم کاراش و هم استاداش و هم دوستاش! ♡_♡

و هم مریم دانشجو خیلی بهتر از مریم دانش آموزه...! :)

نظرات 1 + ارسال نظر
لحظه یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:14 http://life-me.blogsky.com/

حسادت خیلی بده. بیشترین آسیبم حسادت کننده می بینه :| وقتی احساس میکنم حسود شدم سعی میکنم این موضوع رو با خودم حل کنم. اعصابم و بهم میریزه:|

مریم دانشجو ادامه ی مریم دانش آموزه. من هردوشونو دوست میدارم

دقیقا همینطوره!!!
منم کوچکترین حس حسادتی رو همیشه سعی میکنم از بین ببرم!!!
تو به من خیلی لطف داری فاطمه جونم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد