همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

شریعتی روزانه!!!! ^_^

سلام دوس جونیا

خوبید؟!

من اومدم با خبر خوووووش!!!! #^_^#

جواب کنکورم اومد...البته هنوز رتبه ها نیومده!!!

ولی معلوم شد چه دانشگاهی قبل شدم!!!

اولین اولویتمو قبول شدم!!!

دانشگاه شریعتی...اونم روزانه!!!

خیلی خوشحالم...خیالم راحت شد!!!

الان دوست دارم بدونم رتبه ام چی بوده!!! میگن تا چند وقت دیگه اونم میاد!!!

حیف که با گوشیم و نمیتونم استیکر بذارم...وگرنه قیافه ی الانمو با استیکر نشون میدادم!!!

سارا هم ولیعصر روزانه قبول شده...خیالم راحت شد!! هردومون تو یه شهریم و دیگه ازین به بعد چهارتایی با آبجیای محترم میخواییم تهرانو فتح کنیم!!!

خدایا شکرت! ^_^

من برم فعلا که سارا داره میاد پیشم! :)

نظرات 4 + ارسال نظر
هیلدا چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 00:26

افرررین مریمی جوونی
تبرررریکککک خداراشکرررر

ممنونم عزیزم!

saeed پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 13:19

مبارکه
انشاالله به شادی و سلامتی
امیدوارم تو دانشگاه هم موفق و شاگرد اول باشی

ممنونم ازتون!

sajjad یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 19:28 http://www.fanoosprint.ir

تبریک خداکنه 2 3 تا ترم دووم بیاری

ممنونم!
ایشالا!!! هرچند مطمئنا میتونم!

لحظه یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 00:00 http://life-me.blogsky.com

بهت تبریک میگم عزیزم. خیلی خوشحال شدم :)
ان شاالله همیشه خوش خبر باشی ^_^
یه ترم مهمان بودم اونجا :)

ممنونم عزیزم!
عه واقعا؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد