همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

اصن یه آدم دیگه ای شدم!!!

سلام دوس جونیا

خوبید؟!

من که خوبم خیلییییی خوب!

بالاخره کنکور تموم شد!!!

شدم یه آدم با حوصله با خواب کافی و لب همیشه خندون!!!

هنوزم باورش برام سخته که تموم شده!!!

از دیروزم کارآموزیم شروع شد!!

طی همین کارآموزی دست محترمو با شیشه بریدم!!!

قراره برای کارآموزی ویترای(نقاشی روی شیشه) و پوستر کار کنیم!!!

توی کارآموزی حسابی تحویلمون میگیرن و باهامون مهربونن! الانم که شدیم ارشدای مدرسه اصن رو ابراییم!

خخخخخ عین بچه های پنجم ابتدایی شدم!

اصن دلم میخواد برم اینور و اونور و کلی بخندم!

حتی دیگه به نتیجشم فکر نمیکنم!!!

ولی یه ذره کنکورش نسبت به سالای پیش، عجیب و متفاوت بود ولی به قول معلما اگه بخواد اینجوری باشه، برای همه اینجوریه و جای نگرانی نیست!

برای پست بعدیم اگه بتونم عکس یکی از کارای تصویر سازی خودم و دوستمو میذارم که هرچیزی توش یه معنی خاصی داره!(به شدت برای خودمون کار ارزشمندیه چون پر از چیزاییه که توی زندگیمون بوده!)

چند وقته یه اخلاق عالی پیدا کردم و اونم نترسیدن از ابراز علایقم و اینکه نگران باشم که ممکنه مورد تمسخر واقع بشمه...تازه فهمیدم که اگه همیشه آدم با اقتدار از علایقش صحبت کنه، حتی ممکنه مورد استقبالم قرار بگیره!

نظرات 4 + ارسال نظر
بهزاد یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 20:40 http://anahno.blogsky.com

راحت شدییی
شک ندارم نتیجه خیلی خوبی بدست میاری
کار خوبی میکنی هرچی که علاقه داری میگی هرچی هم بدت میاد میگی راحتتت

آره واقعا!!!!
ایشالا امیدوارم همینطور باشه!
آره خیلی کار لذت بخشیه!

زوم آرت یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 20:58 http://zoomart.blogfa.com/

سلام دوست عزیز و مهربان.
امیدوارم حالتون خوب باشه. اگر بنر برای وبتون میخواید که از این طریق بازدیدتون هم بالا بره حتما به وب من یه سری بزنید.
ساخت پاور پوینت و تایپ هم انجام میدم...
مطمئنم سر بزنید پشیمون نمیشید.

سپاسگزارم از حضور پر مهرتون.

فاطمه سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 16:24 http://life-me.blogsky.com/

ان شاالله موفق باشی عزیزم و نتیجه خوبی بگیری از کنکورت :)
نتیجه گیری پایانیت خیلی خوب بود

ایشالا...ممنونم عزیزم!

mamazi سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 20:34

وااااای کاش جایه تو بودم واقعا سردرگمم الان واسم درسم دعا کن خدا کمکم کنه

بالاخره خمش تموم میشه عزیزم!!
ایشالا تو همش موفق میشی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد