همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

تحلیل انرژی...!

بعضی وقتا تفاوت رفتارا رو میبینم حالم خیلی گرفته میشه....

شاید خیلی وقتا با همون آدما که میبینم باهاشون بد رفتار میشه ولی با اون شخص بد اخلاق خوب رفتار میکنن، خیلی بهتر رفتار کردم اما به قدری بد بهم جواب داده شده که حتی تا چند ساعت بعدش نمیتونستم از زور گرفتگی حال حرف بزنم!!!

الان دچار همون حسم...به قدری دلم گرفته که اگه الان تنها بودم میشستم گریه میکردم....!!

فک کنم لازمه که از تلاشم برای خوب بودن با بعضیا و تلاش کردن برای خوشحال و راضی بودنشون دست بردارم...

اینجوری فقط خودم اذیت میشم!!!

وقتی کسی نخواد یه ذره برام ارزش قائل باشه شاید مسخره باشه که من خودمو واسش به آب و آتیش بزنم و همیشه حرمتارو حفظ کنم...

هعییییی روزگار غریب!!! :/

نظرات 6 + ارسال نظر
هیلدا شنبه 26 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 07:53

اره مثلانی من الان خیلی حالم گرفته اس ک چرا من هروقت تو اپ میکنی سریع بهت سر میزنم و دوباره این رفتار رو تکرار میکنم ولی تو بازم نمیای
اره خیلی حس بدیه
عزیزم مریمی جون شوخی کردم فق خواستم بگم ممکنه اونم به یه نحوی ازت دلخور باشه و حرفا و دلایل خودشو داشته باشه
امیدوارم حس های خوب احاطه ات کنن

آره ممکنه اونا هم ناراحت باشن!
کنکورم که تموم شه قول میدم حتما بیام!

یونس شنبه 26 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:54 http://younes3474.blogfa.com

بسیار عالی وزیبا بعد از متها اومدم و خوشحالم از اینکه هنوز حضور فعال داری امیدوارم منو یادت باشه

نه راستش یادم نمیاد!

joneyd سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 17:10 /http://a2j2m.blogfa.com/

به وب ماهم یه سر بزن

شادی یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 19:08 http://shadi-shadi.blogsky.com

دلفروشی مست هستم، قلب صادق می خری ؟
خسته از عشقم،بگو این قلب عاشق می خری؟

شاعری دریاییم، دل را به دریا می زنم
غرق دارم میشوم، پاروی قایق می خری؟

گل فروشی می کنم ،گلدانِ «گل با شاعری»
یک کلامم؛ «شاعری» را با شقایق میخری ؟

چون تلف شد زندگی ،ساعت نمی بندم به دست
سالها را می فروشم،با دقایق می خری؟

سادگی بسیار دارم ،می کنم ارزانیت
با صداقت میفروشم ،با حقایق می خری ؟

با غزل ها می شود هر درد را درمان کنی
مرهمش را می فروشم، طبع ِحاذق می خری؟

کوه غم را می شکافد دردهای شاعری
شاه بیتی می فروشم،طبع خالق می خری؟

شادی یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 19:11 http://shadi-shadi.blogsky.com

سلام مریم ون
خوبی عزیزم
خوشحالم که توهم هستی هنوز
وخوشحالترم از حضورت خانومم

سلام عزیزم
خوبم شما خوبی؟!
وایییی ممنونم عزیزم!!! منم کلی ذوق کردم وقتی که دیدم هستی هنوز!

فرزاد پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 16:50

سلام.دلمون براتون تنگ شده بود

سلام
ببخشید شما رو به خاطر نمیارم!!!
در هر صورت ممنونم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد