همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

دانلود و آکورد و متن آهنگ شب بود بیابان بود از فریدون فرخزاد و هانی نیرو و گروه کیوسک و پوران و شهرام شب پره

 

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید

 


لینک دانلود با صدای فریدون فرخزاد 

 

لینک دانلود با صدای هانی نیرو


لینک دانلود با صدای گروه کیوسک 

 

لینک دانلود با صدای پوران 

 

لینک دانلود با صدای شهرام شب پره

 

آکورد و متن:


ریتم:2/4

 

[Dm  -  A  -  Gm - A - Dm] 2


A                                                                          Dm 

شب بود ، بیابان بود ، زمستان بود ... بوران بود ، سرمای فراوان بود


Dm            A        Gm                                            

یارم در آغوشم هراسان بود ... از سردی افسرده و بی جان بود


A                                                                  Dm 

در فکر آن سیمین بر خوشگل ... از فکرو جان خود بودم غافل


Dm                                                                

میکوشیدم بهرش از جانو دل ... میبردمش با خود سوی منزل


Dm            A        Gm       A       Gm            A                                Dm 

گیسویش از بادو باران گشته آشفته ... در هر تار مویش گویی مروارید غلتان سفته


A                                                                              Dm

طی شد راه دشوار ... آخر بر منو یار ... با بوسه ای گرمی به او دادم


Dm            A         Gm                                                        

با لبهایی چون قند ... بر رویم زد لبخند ... برده همه رنجو غم از یادم


گیسویش از باد ...

نظرات 32 + ارسال نظر
♛Admin♛ یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:34 http://facebookbaz.blogfa.com/

این اهنگو محسن چاوشی هم خونده فک کنم

واقعا؟!
فک نکنم مجوز متن آهنگو بهش داده باشن!

♛Admin♛ یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:43 http://facebookbaz.blogfa.com/

متنش اونی که من شنیدم شبیه این بود ولی یه جاهاییش حذف یا عوض شده بود اولش همین بود ولی متنو خوندم یادم اومد

که اینطور....!

mahsa یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 21:37 http://mahsa-mah.blogsky.com

مرسی دوستم

خواهش میکنم عزیزم!

mona دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:39 http://3noghtestan.blogsky.com

گروه کیوسک هم خیلی قشنگ خونده این آهنگو!!!!!!!!!!!!!!

اگه بتونم اونم میگیرم گوش میدم!

سحر جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 18:38

تنها سایتی که تونستم ازش دانلود کنم. خیلیییییییی ممنووون

خواهش میکنم سحر جان!

abdellah جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 00:23

خیلی عالی بود
من خیلی دنبال این آهنگ گشتم
ممنون که گزاشتی...

خواهش میکنم قابل شما رو نداره!

احسان چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 13:05 http://ghalamjim.blogfa.com/

مرسی

خواهش میکنم!

[ بدون نام ] جمعه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:19

اسکل این کجا فرخزاده

درست صحبت کن...
از هر کی میخوای بپرس این آهنگو فریدون فرخزاد خونده!!!!
برو از جاهای دیگه هم دانلود کن همینه...!
لطفا بدون اینکه چیزیو بدونی حرف نزن آخه شخصیتتو نشون میدی!!!!

یاسمن شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 20:45 http://honarenovin66.blogfa.com

این آهنگ رو با صدای دلسا هم گوش کن.خیییییلی قشنگه...بابت متن و آکورد ممنون

دلسای آکادمی گوگوش؟!
حتما میرم پیداش میکنم و گوش میدم!
خواهش میکنم عزیزم قابلتو نداره...!

یاسمن شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 20:49 http://honarenovin66.blogfa.com

آهنگ وبت فوق العاده است......

مرسی یاسمن جان!

م چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 20:50 http://purpirar.blogsky.com/yadidia

سلام
خیلی ممنون واسه آهنگها
این لینک هم برای تشکر از شما
http://purpirar.blogsky.com/yadidia

سلام خواهش میکنم دوست عزیز!

محسن دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 19:50

خیلی ممنون خیلی زیبا بود موفق باشی

خواهش میکنم.ممنون!

یه محسن دیگه جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 14:11

مرسی که زحمت کشیدی. ویت هم خیلی قشنگه. تو لحظه لحظه ی زندگیت موفق و خوشحال باشی :)

خیلی ممنونم!

نگین دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 22:05 http://nsahra.com

خیلی خوشم اومد از نحوه‌ای که آهنگ‌ها رو با صداهای مختلف قشنگ دسته بندی کرده بودی و گذاشته بودی.
واقعن کارت تمیز و شیکه آفرین

مـرسی نگین جان!

مهتا شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 22:55 http://dokhtaraneyakhi.blogfa.com

واقعا ممنون
منم میخوام شروع کنم تو وبلاگم اهنگهای قدیمی ایرانی برای دانلود ولی فک نکنم کسی استقبال کنه

خواهش میکنم!
نه استقبال میکنن!!!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:10

دمت گرم

محمد یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 22:55

مرسی از آهنگ زمینه وبلاگ
معمولا آّهنگ زمینه خوب نیس ولی من این یکیو واقعا دوس داشتم

خواهش میکنم!
خوشحالم دوس داشتی!!

akef سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 00:31 http://idraw.mihanblog.com

kheyli khub bud
great!

خوشحالم که راضی بودید!

پوریا پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:01

سلام
چه وبلاگ قشنگی خیلی خوشم اومدم به به به به
الان اتفاقی داشتم یه چیزی مینوشتم سر از اینجا دراوردم
موزیکش عالی عالی عالی
آقا منو بردی تو ی عالم دیگه
وایسا ببینم اینجا کسی هست؟
انگار نوشته سال 92 فکر کنم
کسی صدامو میشنوه؟؟؟
آهــــــــــآی .....من اینجام
وب لاگ رویایی هست دلم میخواد برم توش...
به قول سیاوش قمیشی هر کی خوابه خوش به حالش ما به بیداری دچاریم
یکی بیاد منو بخوابونه دلم یه دل سیر رویا میخواد.....

سلام
ممنون!
بله هنوز هستم!!
خوشحالم که وبلاگم اینقدر به نظر خوب اومده!!
من خودمم وقتی میام بهش سرمیزنم همینجوری میشم!

پوریا پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 15:04

سلام فعلا" یه کم در گیر امتحانات هستم
ولی مطمئن باشید اینجا رو فراموش نخواهم کرد

موفق باشید!

Fahandej چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 13:35 http://www.telegram.me/fahandezhs

تشکر بابت این مجموعه
برای آهنگها و ویدئوهای خاطره انگیز. ، مراجعه کنید به
Www.telegram.me/fahandezhs

خواهش میکنم!

امیرمحمد دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:08

دستخوش

محمد سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:13

تشکر بابت لینکهای این ترانه :-)

خواهش میکنم!

مداد سپید جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 01:41 http://sepidblog.blogfa.com/

خیلی دنبال این آهنگ بودم
ممنون که تو وبلاگتون گذاشتین آورین آورین
بهترینش رو آقای فرخزاد خونده بعد از اون گروه کیوسک

خواهش مینم! خوشحالم که به دردتون خورده!

مرتضا شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 14:35

سلام.وبلاگت عالیه..قالبشم حرف نداره..دخترونه است ولی خوشگله.چند تا اهنگ دانلود کردم.عالی اند.سپاس
واقعا نمیدونم چرا وقتی به همچین وبلاگهایی سر میزنم یه حالت غریبی بهم دست میده..دلتنگی وجودمو میگیره.

سلام دوست عزیز
ممنونم از نظرتون!
خوشحالم که همچین نظری در موردش دارید!
راستش من خودمم خیلی حس غریبانه ای وجودمو میگیره ولی این حس همیشه همراه با آرامشه برام!

mahsa جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 13:52

salam.merci

سلام عزیزم
خواهش میکنم!

مختصر پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 13:51

سلام
ادمین مرسی بابت زحمتی که کشیدی
لینک رو باز کردم ترانه رو گوش دادم متاسفانه فریدون فرخزاد نبود!!!
خوانندش کسی دیگه است
مرسی اصلاح بفرمایید

سلام دوست عزیز
احتمالا اشتباهی لینک پایینیش رو زدید!!
چک کردم درست بود!

محمد چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 12:59

ممنون از لینک های این آهنگ زیبا

خواهش میکنم!

فریبا چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 20:34

من صدام جون میده واسه این اهنگ عالیهههههه آبجی مرسی

خواهش میکنم عزیزم!

حسین سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 09:33

سلام
با صدای فرخزاد اینی نیست که شما گذاشتین
لینک زیر آهنگ شب بود بیابان بود با صدای فریدون فرخزاد هست.
http://www.playmusic.pro/music/item/Fereydoon%20Farokhzad%20-%20Shab%20Bood,Biaban%20Bood-1-Album-Download

سلام دوست عزیز
چک کردم درست بود!

حامد جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 14:45

با تشکر از دوستی که درخواست این ترانه زیبا و بسیار خاطره انگیز رو کرد و دوست بسیار زحمتکش وخوبی که این تترانه رو براای ما گذاشت ..حالا گذشته از شعر لطیف و زیبایی که این ترانه داره از لحاظ موسیقایی هم این ترانه خیلی ساده و اسان و راحت ساخته شده .اگر الان میخواستند این ترانه رو بسازند مطمینا تو پیچ وخم نظرات و پیشنهادهای عالمانه و اکوردها و نتهای عجیب و غریب کامپیوتری این ترانه حتما لطافت و زیبایی خودش رو از دست میداد و بالطبع مانددگار نمیشد تا چه برسد به اینکه هنرمندان بزرگ و خوش ذوقی مثل پوران .شهرام و....... اقای فریدون فرخزاد که بسیاری از خواننده های کشور ما معروفیت و محبوبیت و حتی پرورش داده شدن هنرشون رو از ایشون دارند ..باز هم از همگی ممنونم اززحمتی که کشیدید .دنبال اکوردهای این ترانه بودم که نظرات دوستان رو دیدم و گفتم از باب تشکر چند خطی هم این حقیر اضافه بنویسم

خواهش میکنم! :))))
بله کاملا موافقم...سادگی این قطعه خیلی به زیباییش اضافه کرده!

علی شریفی چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 16:53 http://taraneh-nevis.mihanblog.com

ممنون به خاطر مطلب خوب و کامالتون
دنبال این آهنگ با ورژن های مختلف بودم.

خواهش میکنم...خوشحالم که تونستید از وبلاگم استفاده کنید! :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد